poniedziałek, 4 czerwca 2012

Santowy Dzień Dziecka ;D

Kochani!:)
Zarówno Ci Mali jak i Duzi ;D

Pragniemy Wam bardzo bardzo bardzo serdecznie podziękować za cudowny dzień, nasz własny Santowy Dzień Dziecka :)
Mamy nadzieję, że Wszystkim się podobało :)
Liczymy na kolejne takie spotkania i kontakt także z Wami, Kochani Rodzice :)

Wasza (teraz już także tych Dużych Dzieci ;D ) Kadra :)


PS
Bardzo proszę o zdjęcia, jeśli ktoś ma ;)
Ja niestety nie zdążyłam porobić :(


PS 2
Od teraz, Duże Dzieci, liczymy na Waszą aktywność także na blogu, jak i na zbiórkach i ogólnie życiu Drużyny ;D


Pozdrowionka!!! :)

2 komentarze:

  1. A na Żaglach było SUUPERRRRRRRRRRRRRRR :))Niech reszta żałuje:)
    Dziękujemy Starsi od Ali:)

    PS : dotarły zdjęcia.. bo nie widzę w galerii? nic się nie nadaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy, że się podobało :)
      I niesamowicie dziękujemy za przekazane rzeczy :)

      a zdjęcia, hmm, w sumie to jeszcze ich nie widziałam... pewnie się nadają, zresztą było ich pełno i z tego co mi się zdaje parę widziałam na aparacie i były super :) ale, jakby to powiedzieć... Jogurt ma sklerozę, wziął płytkę i jeszcze ich nawet nie zgrał pomimo przypominania ;p

      także liczę na to, że w końcu dostanę od niego zdjęcia ;)

      i jeszcze raz bardzo dziękujmy!
      i oczekujemy kolejnego spotkania z naszymi Dużymi Dziećmi ;D

      Usuń