czwartek, 13 grudnia 2012

BŚP, konkurs itd :)

Kochani!

Chciałam Wam jeszcze raz przypomnieć o konkursie na Twarz Chorągwi Śląskiej :)

Każdy kto się zapisał na Betlejemskie Światło Pokoju wysyła mi jak najszybciej (najlepiej na maila) dane do ubezpieczenia (pesel, data urodzenia, miejsce urodzenia, adres)!!!
Oraz przynosi na niedzielę na zbiórkę (13.00 pod PKZ w DG) 15 zł!!!

Ja Was przepraszam, ale póki co jestem chora i niestety przy temperaturze itd jest trochę ciężko...
Ale staram się wszystko poogarniać i mam nadzieję, że mi w tym pomożecie troszkę :)

Chciałam jeszcze bardzo podziękować Wiktorii Grabowskiej za pomoc oraz za szybkie wysłanie zadania z wcześniejszej zbiórki tzn danych o zastępie!:)
Dziękuję i udzielam pochwały :)
Ala, od Ciebie czekam jeszcze na te dane ;)

Czytajcie teraz jak najczęściej bloga, będą się pojawiać coraz to nowe, ważne, informacje, więc dobrze by było jakbyście byli na bieżąco :)
Aha, napiszcie mi każdy maila, jak będę miała do Was tą drogę kontaktu będzie nam łatwiej przekazywać wzajemnie informacje międzyzbiórkowe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz